Klachtenprocedure

Klachtenprocedure informatie

Klachtenprocedure

Heb je een klacht? We gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen!
Geen probleem als je een klacht hebt, we lossen die graag voor je op.
We raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door via ons contact formulier contact op te nemen met onze klantenservice.

Na het indienen van je klacht ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen, meestal dezelfde dag nog, mocht er meer tijd nodig zijn, dan zullen houden we je op de hoogte natuurlijk.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.